جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بهترین خدمات برش و خمکاری کفی تریلر

در شرکت زرین فولاد شهریاری خدمات برش لیزری برای تولید کفی تریلی ارائه می شود
صنعت حمل و نقل نقش بسیار مهمی در پیشرفت و توسعه اقتصادی کشورها ایفا می‌کند. این صنعت همچون رگ‌های حیاتی اقتصاد، خون تازه‌ای به جریان اقتصادی کشورها تزریق کرده و موجب رونق و شکوفایی آن‌ها می‌شود. در این میان، تریلی‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین وسایل جابه‌جایی کالا شناخته می‌شوند و نقش بی‌بدیلی در انتقال کالاها از نقطه‌ای به نقطه دیگر ایفا می‌کنند. کفی تریلی‌ها نیز بخشی مهم و جدایی‌ناپذیر از این وسیله هستند و مسئولیت سنگینی بر دوش دارند. بنابراین، ارائه بهترین خدمات برش و خمکاری کفی تریلی‌ می‌تواند همچون روغنی برای چرخ‌های این صنعت باشد و به بهبود کارایی و کاهش هزینه‌های حمل و نقل و در نهایت به سلامت رسیدن بار به مقصد کمک شایانی کند.

فهرست

در این پست، به معرفی خدمات برش و خمکاری تریلر کفی خواهیم پرداخت. همچنین شما را با یکی از بهترین شرکت های ارائه‌دهنده این خدمات، یعنی مجموعه زرین فولاد شهریاری آشنا خواهیم کرد تا مدیران شرکت‌های حمل و نقل و مالکان و تولید کنندگان خودروهای سنگین بتوانند با بهره گیری از سرویس های مناسب، کارایی و بهره‌وری عملیات حمل و نقل خود را به اوج برسانند و در این رقابت تنگاتنگ پیشتاز باشند.

خدمات برش کفی تریلی با لیزر

ورق سیاه فولادی، ماده اولیه برای ساخت تریلر کفی است. از آنجایی که این محصول، طول و عرض نسبتا زیادی دارد برای برش یک تخته آن به دستگاهی با میز برش بزرگ نیاز داریم. تجهیز لیزر فایبر 14 متری مجموعه زرین فولاد شهریاری با برخورداری از میز برشی با طول 14 متر و عرض 2 متر برای برش این تخته‌ها به یکپارچه‌ترین شکل ممکن آماده است.

حدمات برش ورق سیاه کفی تریی با دستگاه لیزر

برش لیزری قادر است تخته‌های بزرگ ورق سیاه را به صورت دقیق و بدون درز برش دهد. این روش برش به ویژه در صنعت تولید کفی تریلی‌ها بسیار مفید است، زیرا باعث می‌شود که برش کف تریلی به صورت یکپارچه و بدون نیاز به تکه تکه کردن ورق و جوش دهی مجدد آن انجام شود. سطح صاف و بدون درز این کفی ها باعث بهبود توزیع بار می‌شود که این امر از اهمیت بسیاری در ایمنی و عملکرد مطلوب تریلرها برخوردار است. ضمن این که عدم نیاز به جوش دهی باعث می شود کفی در نهایت مقاومت و استحکام بالاتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:
خدمات برش لیزری ورق های فولادی

علاوه بر این، برش ورق های فلزی با دستگاه‌های لیزر دقت بالایی دارد که امکان برش شکل‌ها و ابعاد مختلف را به طور دقیق و بدون خطا فراهم می‌کند. این ویژگی به تولید کفی تریلی‌ها با استانداردهای بالا و انطباق دقیق با نیازهای مشتریان کمک می‌کند، که به‌ طور کلی به بهبود کیفیت و قابلیت استفاده از این وسایل حمل و نقل کمک بی‌نظیری می‌کند.

مزایای برش ورق سیاه با لیزر

برش لیزری ورق سیاه یک فرآیند دقیق و کارآمد است که با تمرکز بر روی یک منطقه کوچک از مواد، قادر به برش انواع ورق سیاه با تا ضخامت های نسبتا بالاست.

برش لیزری ورق سیاه برای تولید کفی تریلی در بسیاری از صنایعی که تولید سریع در آنها ضروری است، بسیار موثر خواهد بود. این فرآیند به دلیل دقت بالا در برش، در مواردی که روش‌های تولید سنتی ناکارآمد هستند، آسان است. محدودیت‌های تحمیل‌شده توسط فرآیندهای تولید سنتی، از طریق برش لیزری برای ورق سیاه حذف می‌شود. برش لیزری ورق سیاه، آزادی طراحی را ممکن می‌سازد و امکان انجام هر طرح پیچیده‌ای از ورق سیاه را با دستگاه برش لیزری، فراهم می‌کند.

مزایای برش لیزر ورق سیاه شامل مقرون به صرفه بودن، دقت بالاتر، کیفیت لبه بهتر، مصرف انرژی کمتر در هنگام برش، توانایی برش مواد ضخیم، برش اشکال پیچیده بدون نیاز به ابزار، کاهش آلودگی قطعه تمام شده و برش سوراخ‌هایی با قطر کوچک و جزئیات پیچیده است.

در مجموعه زرین فولاد شهریاری، تیم طراحی در ابتدا نقشه برش را برای هر کفی به صورت منحصر به فرد طراحی می کند، سپس این نقشه به دستگاه لیزر 14 متری با قدرت 6 کیلووات سپرده می شود و ورق سیاه مطابق با نقشه برش می خورد.

طراحی نقشه برش کفی تریلی با نرم افزار اختصاصی لیزر توسط تیم طراحی زرین فولاد شهریاری

خم کاری ورق سیاه با پرس برک

یکی از مراحل تولید کفی تریلی، پس از مرحله برش با لیزر، خم کاری لبه ها و شکل دهی به قسمت های مورد نیاز است. خم کردن ورق سیاه در این مرحله فرایندی است که در آن نیروی زیادی به ورق سیاه وارد می‌شود تا آن را در زاویه دلخواه و به شکل های مورد نیاز تبدیل کند. این کار سبب می‌شود تا ورق سیاه به زوایای گوناگون به حالت V، U یا سایر زوایای دلخواه تغییر شکل پیدا کند؛ در این فرآیند، تنها ورق سیاه تغییر می‌کند و حجم آن ثابت می‌ماند، به همین دلیل به آن فرایند غیر کشسان گفته می‌شود.

بیشتر بخوانید:
آشنایی با خدمات خم کاری ورق

خم و شکل دهی ورق سیاه برای ساخت کفی تریلی

مزایای خم کردن ورق سیاه شامل ساخت انواع مختلف محصولات فولادی در شکل‌های متفاوت، جلوگیری از جوشکاری مواد اولیه و افزایش مقاومت آن‌ها، سرعت و دقت بالا، و کاهش خطای مونتاژ قطعات است. معیارهای اصلی در خمکاری ورق، شعاع و زاویه خمش و ضخامت بوده که باید توجه داشت ورق قرار است با چه زاویه‌ای و در چه جهتی خم شود و ضخامت اولیه و حجمی که بعد از خم کردن به دست می‌آید چقدر است.

لازم به ذکر است که فرم رول و عرض ورق‌های سیاه، بسته به ضخامت چهار پهنای آن خواهد بود. در حالت فابریک کارخانه نیز هر اندازه و ابعادی می‌تواند تولید شود، اما برخی از ابعاد رایج هستند و به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای ساخت کفی تریلی معمولا ضخامت ورق 6، 8، 10، 15 یا 20 میلی متر انتخاب شده و طول آن 12.60 یا 13.70 متر در نظر گرفته می شود.

علاوه بر این، تریلرهای کفی مجهز به متعلقات متنوعی هستند که به افزایش کارایی و ایمنی آن‌ها کمک می‌کند. از جمله این متعلقات می‌توان به بالابر محور جلو، منبع آب استیل، جغجغه‌ها و قلاب‌های بغل برای مهار بار، گلگیرها، کانتین‌لاک‌ها برای حمل کانتینرهای 20 و 40 فوتی، نردبان کشویی، زاپاس بند گالوانیزه، قفل پارک، سپر عقب ثابت، جای کپسول آتش‌نشانی، جعبه‌ها، دنده پنج، پایه‌های بغل و قلاب مهار در کشتی اشاره کرد. شایان ذکر است که این تریلرها دارای استاندارد و گواهی‌های لازم از جمله بازرسی جوش و کنترل ابعادی هستند. محل رینگ و لاستیک زاپاس نیز بر اساس سفارش مشتری در کفی تعبیه می‌شود.

خم کاری و پرس کفی تریلی همراه با خدمات برش

سخن پایانی

تریلر کفی از آن دسته قطعاتی است که در صنعت حمل و نقل کشور برای جابجایی بار بسیار کاربرد دارد. برای تولید این محصول چند مرحله کلیدی وجود دارد که در مجموعه های خم و فرمینگ ورق انجام می شود. این مراحل شامل طراحی منحصر به فرد هر کفی، برش و خم کاری آن است. در مجموعه زرین فولاد شهریاری در ابتدا نقشه کفی تریلی توسط تیم طراحی مشخث می شود سپس این قطعه به وسیله لیزر برش دهی شده و سپس با تجهیزات پرس برک مجموعه، خم های مورد نیاز براساس نقشه بر روی آن انجام می شود. برای سفارش برش و خم تریلرکفی با کارشناسان مجموعه زرین فولاد شهریاری تماس بگیرید.

آخرین مطالب

2 پاسخ

  1. سلام
    لیزر کفی تریلی هم انجام میدید؟تا چه ضخامت؟دستگاه لیزرتون 6000 وات هست یا 3000 وات؟

    1. درود بر شما
      بله
      در مجموعه زرین فولاد شهریاری برش تریلر کفی با لیزر 14 متری انجام می شود
      میزان ضخامت قابل برش به جنس ورق بستگی دارد و توان دستگاه 6000 وات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =