جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

خدمات خمکاری ورق آهن و فولاد

خم و برش ورق در اصفهان و ارسال به سراسر ایران 

خدمات خم کاری ارزان قیمت

خمکاری ورق فلزی با پیشرفته ترین دستگاه های پرس برک

برشکاری و خمکاری دو خدمت حیاتی در صنعت فلزات هستند که به تولید قطعات مورد نیاز در صنایع مختلف کمک می کنند. خمکاری (Bending) فرآیندی است که در آن  با استفاده از دستگاه های پیشرفته پرس برک یا خم برک، ورق های فلزی را طبق نیاز مشتری دارای زاویه یا انحنا می کنند. خمکاری ورق در ادامه پروسه برش ورق اجرا می شود. انجام هر دو عملیات برشکاری و خمکاری در یک مجموعه هزینه، سرعت و دقت خدمات ورق را بهینه می کند. مجموعه زرین فولاد مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های برش و خم است که هر آنچه مطابق سفارش شماست را با دقت، سرعت و کیفیت بالا تولید می کند. پرس برک های ۷۰۰ تن ۶۰۰ تن و ۲۵۰ تنِ فعال در شرکت ما،   قابلیت خم کردن ورق هایی به  طول  10، 6 و 6.2 متر را دارند.

خم ورق های فولادی با دستگاه پرس برک

خمکاری ورق گالوانیزه، سیاه، رنگی و روغنی:

  • انجام خم های متوالی 
  • خمکاری ورق تا طول 10 متر
  • تولید انواع پروفیل آبرو
  • قابلیت کار با ورق هایی تا ضخامت 25 میلی متر (بسته به طول ورق)
  • خم کاری ورق نازک استیل و سایر جنس های فلزی
خم کاری ورق نازک و ضخیم فولادی

فرآیند خمکاری ورق

پرس برک یا خم برک یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در صنعت آهن و فولاد است که برای خم کردن فلزات مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه از دو بخش ثابت (ماتریکس) و متحرک (سنبه) تشکیل شده است که به کمک آن ها می توان هر نوع خمی که یک قطعه نیاز دارد را ایجاد نمود، بنابراین برای ساخت بسیاری از قطعات پیچیده از لحاظ طراحی می توان از این دستگاه کمک گرفت. یک فلز ممکن است چندین بار توسط پرس برک خم شود تا زمانی که فرم مورد نظر به دست آید. توجه داشته باشید فرآیند خمکاری ورق باید با دقت بالا و به کمک دستگاه های خم کن  و تکنسین های ماهر به درستی انجام گیرد، در غیر این صورت، روی ورق ترک های سطحی و چین خوردگی ایجاد می شود؛ به همین خاطر، مقدار فشار وارده باید بر اساس ضخامت ورق و نقشه مورد نظر محاسبه شود تا از بروز هرگونه خطا جلوگیری کند.

خمکاری ورق نازک و ضخیم

دستگاه های پرس برک از نظر میزان نیرویی که می توانند ایجاد کنند، متفاوت اند که تحت عنوان تناژ نامیده می شود. در واقع هرچه ورق ضخیم تر باشد به تناژ بیشتری برای تغییر شکل نیاز دارد. در مجموعه ما پرس برک های 600، 700 و 250 تن قابلیت خم کردن انواع فلزات از ضخامت 1 تا 25 میلی متر طبق نقشه مشتری را دارند. تولید انواع خم و آبرو سیاه و گالوانیزه تا طول 10 متر طبق نقشه شما با دستگاه های پیشرفته خم برک با دقت و کیفیت بالا انجام می گیرد. خمکاری ورق نازک بیشتر در صنایع ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد و خمکاری ورق های ضخیم معمولا در تولید سازه های فلزی بزرگ، اجزای ماشین آلات صنعتی و … کاربرد دارد.

خم ورق و تولید سازه های فولادی
سفارش خم ورق در اصفهان

خدمات برش و خم

برشکاری و خمکاری با تکنولوژی های پیشرفته موجود در کارخانه ما با دقت و کیفیت بالا انجام می شوند. یکی از پرکاربرترین روش های برشکاری ورق استفاده از دستگاه گیوتین است. روش برش با این دستگاه به صورت تک ضربه ای بوده و دخالت انسان در آن بسیار کم است. مهمترین ویژگی های گیوتین های مجموعه ما عبارتند از:

  • قابلیت استفاده برای برش ورق فلزی با ضخامت 15 تا 20 میلی متر
  • قابلیت استفاده برای برش ورق‌های فلزی با حداکثر طول 6 متر
  • کوچک کردن ورق های بزرگ و تبدیل آن ها به ورق های کوچک
  • برش به اندازه های کوچک تر برای آماده شدن جهت فرآیند های خمکاری
  • ایجاد برش های دقیق با حداقل ایجاد دندانه در لبه برش و کیفیت بالای سطح لبه

 

کاربرد خمکاری ورق

خمکاری ورق یکی از فرآیندهای پرکاربرد در صنعت است و به طور گسترده در صنایع ساختمان سازی، خودروسازی، ساخت لوازم الکترونیکی، ماشین سازی، دکل سازی، تابلو سازی، سیلو سازی و … مورد استفاده قرار می گیرد. برخی محصولات تولیدی به کمک دستگاه پرس برک عبارتند از:

  • والپست
  • سازه سیلو
  • سازه فلزی LSF
  • سازه گلخانه ای
  • خم کاری قوطی پروفیل
  • خم های مورد نیاز قالی بتنی
  • انواع آبرو طبق نقشه مشتری
  • ساخت انواع لوازم کشاورزی
  • خم های مورد نیاز پل جرثقیل سقفی
  • انواع خم مورد نیاز برای ساخت کفی تریلی

مزایای خمکاری ورق

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

کارشناس فروش

مهمترین فاکتورهایی که بر قیمت خمکاری ورق آهن و فولاد تاثیر می گذارند عبارتند از: جنس و کارخانه سازنده ورق، ضخامت، عرض، طول، تعداد و پیچیدگی قطعه، تعداد خم و فرم خم. هر چه پیچیدگی نقشه و تعداد خم بیشتر باشد به نسبت آن قیمت نیز افزایش پیدا می کند. لذا جهت محاسبه قیمت خمکاری ورق، با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا براساس نقشه خم قیمت را به شما اعلام کنند. لازم به ذکر است قیمت انواع خدمات خم به صورت کیلویی اعلام می گردد.

در کارخانه ما سفارش انواع والپست، سازه سیلو، سازه LSF،  سازه گلخانه ای، خم های مورد نیاز قالبی بتنی، پروفیل آبرو،  خم های مورد نیاز پل جرثقیل سقفی، خم ورق سیاه برای ساخت کفی تریلی و … پذیرفته می شود. کافی است برای ثبت سفارش،  نقشه خم مورد نظر خود را برای کارشناسان ارسال کنید، پس از تایید نقشه و اعلام قیمت، پیش فاکتور برای شما ارسال می گردد و هماهنگی های لازم جهت انجام کار صورت می گیرد.

حتما نقشه خمکاری و اطلاعات مربوط به کاربرد و جنس ورق را به کارشناسان فروش و خدمات  اعلام کنید.

ورق را بر اساس کاربرد و نوع سازه فلزی ضخامت، جنس و نوع کارخانه سازنده انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید برای اجرای دقیق و کیفیت خمکاری ورق، این فرآیند باید با بهره گیری از دستگاه های مجهز و اپراتورهای ماهر انجام گیرد.

انواع ورق گالوانیزه، سیاه، روغنی و … به کمک دستگاه های لیزر فایبر و گیوتین برش داده می شوند سپس با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و با تکیه بر تجربه تکنسین های مجرب انواع خم، آبرو، والپست و … طبق نقشه مشتری تولید می گردد. با تکمیل فرم سفارش خمکاری در انتهای صفحه، کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

نقشه پروفیل آبرو گالوانیزه
کاتالوگ پروفیل آبرو
سفارش خم کاری ورق با نقشه اختصاصی

سوالات متداول درباره خم کاری انواع ورق

خمکاری ورق چیست؟

خمکاری تکنیکی برای فرم دادن ورق های فلزی است که در بسیاری از صنایع نظیر ساختمان سازی، ماشین سازی، لوازم خانگی و … کاربرد دارد. به کمک خمکاری، تولید قطعه با دقت و استحکام بالا انجام می گیرد.

نام های رایج برای خمکاری ورق کدام اند؟

در بازار آهن و فولاد اصطلاحا به خمکاری انواع ورق، فرم دهی، شکل دهی ورق نیز گفته می شود.

خمکاری برای کدام ورق ها قابل اجراست؟

انواع ورق های فلزی نظیر سیاه، گالوانیزه، رنگی، روغنی ، استیل و ….

خم کاری فلزات تا چه طولی انجام می شود؟

در محموعه ما تا طول 10 متر و ضخامت 25 میلی متر برای انواع فلزات قابل انجام است.

نحوه ثبت سفارش خمکاری ورق به چه صورت است؟

شما می توانید براساس کاربرد و نوع سازه، نقشه خم مورد نظر خود را تهیه کنید، بعد از ارسال آن برای کارشناسان فروش و تعیین نوع ورق، قیمت خمکاری به شما اعلام می شود. برای مشاوره تخصصی می توانید با شماره 91003131-031 تماس حاصل نمایید.

فرم سفارش خمکاری ورق

لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان فروش در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + یک =